نگاهی به چهارده چیدمان با موضوع "برانگیختن فکر"


نمایشگاه چیدمانی تحت عنوان "برانگیختن فکر" با موضوع مسائل روز جهان، به عنوان بخشی از مجموعه آرت فیر گالری Saatchi لندن به نمایش در آمد.

به گزارش گالری آنلاین، هر یک از 14 سازنده از سراسر انگلستان، آثار جدیدی را به طور خاص برای نمایشگاه ساخته اند و برای اولین بار در آن حضور داشتند.

آلودگی دریاهای ما، کمبود آب پاک، رفاه کودکان و محیط زیست از جمله مسائلی هستند که در این آثار مورد توجه قرار گرفته اند.

اثری از MellaShaw ساخته شده از صدها ماهی سرامیکی دست ساز که نشان دهنده تاثیرآلودگی پلاستیک در اقیانوس ها و ساکنان آن است.

اثری از OMA Space ساخته شده از ابریشم، پشم، پنبه و کنف که استفاده از پارچه های ساخته شده از عناصر طبیعت اشاره دارد بر چرخه طبیعت، از زمان تولد تا مرگ.

اثری از Katrin Spranger ساخته شده از مواد طبیعی، فلزات و ... که در معرض خطر تخریب هستند و اشاره دارد به کمبود منایع طبیعی.

اثری از Alison Lowry ساخته شده از ترکیب خرده های شیشه روی پارچه لباس زنانه که در یاد زجری که زنان زندانی محکوم به کار در مزارع ایرلند میکشیدند ، خلق شده است.

اثری از Sue Paraskeva ساخته شده از چینی با اشاره به موضوع آسیب پذیری وضعیت انسان، که در عین حال به صورت عمدی و یا غیر عمدی به خود و اطرافیانش آسیب وارد میکند.

اثری از Hannah Robson ساخته شده از بافندگی توری که به داستانی با این مضمون اشاره دارد: این داستان مربوط میشود به یک شهر که ساکنان آن رشته هایی را از گوشه و کنار خانه های خود گسترش می دادند تا روابطشان را بایکدیگر تقویت کنند. زمانی که حجم رشته ها بسیار زیاد شد دیگر مردم نمی توانستند از آنها عبور کنند، در نتیجه مردم از آن شهر رفتند، خانه ها برچیده شدند و تنها رشته ها باقی می ماند.

اثری از Jilly Edwards ساخته شده از تاپستری که در نتیجه تصویر کردن احساسات هنرمند به صورت هفتگی برای یک سال بر روی پارچه است. آنها را در رنگ ها و بافت های مختلف در 13 بخش نشان می دهد، هر کدام یک دوره چهار هفته ای را نمایش می دهد.

اثری از استودیو Jan Hendzel متعلق به مجموعه ای از مبلمان و ظروف با موضوع "آنچه در پشتاشیاء قرار دارد" و با استفاده از ترکیب تکنیک های دیجیتالی و روش های سنتیساخته شده است.

اثری از ulietteBigley ساخته شده از اشیا فلزی، هنرمنددر این اثر به موضوع تقلید کورکورانه اشاره دارد.

اثری از EmilyJo Gibbs ساخته شده از پارچه در مورد اهمیتاجتماعی و فرهنگی صنایع دستی.

اثری از Max Bainbridge و Abigail Booth ساخته شده از چوب، رنگدانه های طبیعی و منسوجات برای ایجاد آثار مجسمه سازی مانند کشتی های ایستاده و گلدان با هدف بررسی ارتباط میان انسان و اشیاء.

اثری از Eva Rothschild ساخته شده از تاپستری شامل برخی از طرح های هندسی همراه با رنگ های روشن که در کنار اثر این سوال مطرح شده که چشم نقشه ی کدام طرح را روی پرده دنبال میکند؟

اثری از Donna Brennan تحت عنوان "منظره قرض گرفته شده"

اثری از Alison Cooke تحت عنوان "خط لوله" این کار با استفاده از خاک رس حفاری در لندن ساخته شده و اشاره دارد به ترکیب ساختار های مدرن و سنتی در طراحی.

logo-samandehi